bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2011

DAP Akan Mengekalkan Nizar "Lambai" Sebagai MB Jika Menang PRU 13 di Perak!!!



Walaupun mengakui sentimen dan sokongan rakyaat terhadap mereka telah menurun, tetapi DAP Perak masih menaruh harapan untuk "merampas" kembali Perak dalam PRU 13 nanti.

Mereka masih berkeyakinan akan memenangi 33 daripada 59 jumlah kerusi DUN yang dipertandingkan iaitu lebih dua kerusi daripada apa yang mereka menangi dalam PRU 12 lalu. Artikel lanjut klik sini.

Jestru buat rakyaat Perak yang menolak kepimpinan DAP dan Ir DS Nizar, buatlah pilihan yang bijak dengan berusaha untuk menafikan ramalan mereka ini daripada menjaadi kenyataaan.

Yang lepas biarlah berlalu.... Jangan sampai pisang berbuah dua kali...

1 comment:

  1. Harap dia tu jer yang pandai sikit buat khianat kat org. melayu Islam.... Org, lain tak reti... Bayangkan kasi tanah 999 tahun..... Berapa banyak premium tanah org. di kampong baru x payah bayar....
    Kawasan kampung premium tanah tapak 60x 90 ialah 4000 selama 99 tahun darab la 10 darab la bilangan tanah yang diluluskan... tak ke giler....punya org giler....
    So...... tak kan tak kasi Nizar ... Nizar dah tolong org dia selamm 1000 tahun.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3