bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Apr 2011

Video Klip Lucah - Saksi Bakal Sumpah Muhabalah???



Bukan senang untuk menjadi saksi ni... Jika Anwar tak mahu bersumpah, apa kata jika Kak Wan sahaja yang bersumpah muhaballah bahawa beliau telah memberikan penyaksian yang benar iaitu pelaku adegan seks dalam klip video lucah tersebut bukanlah Anwar.


4 comments:

  1. sumpah mubahalah. bkn muhabalah

    ReplyDelete
  2. Jijah akan ikot nasihat suaminya punya,xkan buat sumpah itu...isteri mithali serta solehah katakan tapi bsubahat perkara yang berdosa tak pe

    ReplyDelete
  3. Tabiat menabur fitnah diterangkan secara terperinci dalam surah Al Qalam ( Surah ke 68): Ayat 1 sehingga Ayat 52 ; antaranya dinyatakan dalam Ayat 10-13:
    “[10] Dan janganlah engkau (berkisar dari pendirianmu yang benar, dan jangan) menurut kemahuan orang yang selalu bersumpah, lagi yang hina (pendapatnya dan amalannya), -
    [11] Yang suka mencaci, lagi yang suka menyebarkan fitnah hasutan (untuk memecah belahkan orang ramai), -
    [12] Yang sering menghalangi amalan-amalan kebajikan, yang melanggar hukum-hukum ugama, lagi yang amat berdosa, -
    [13] Yang jahat kejam, yang selain itu tidak tentu pula bapanya.”

    Dosa fitnah disebut dalam Surah al Baqarah 191: .. . “dan (ingatlah bahawa angkara) fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhan”

    Hanya aku berdoa agar Allah segerakan hapus fitnah kaum faasikin dan zaalimin sekarang ini:

    "Ya Allah, Tuhan Yang Maha Melihat dan Yang Maha Mengetahui atas segala-galanya,aku insan yang lemah tak ketahui yang mana benar dan yang mana penzalim antara keduanya. Engkau laknatkanlah kepada semua pendosa yang sebenar sama ada pihak pemfitnah atau pihak pelaku yang terbabit dalam fitnah zina/liwat ini."

    ReplyDelete
  4. Saya percaya Kak Ajijah kata orang itu bukan Anwar dan Nurul Ijjah kata bukan Papa. Maksud Kak ajijah - bukan Anuar Zain - brother Ziana Zain.Maksud Nurul Ijjah -Bukan Papa Gomo. Apo nak dikato? kalau boleh nak jadi cikgu skolah kek poken Tampin.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3