bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Apr 2011

Tanda-tanda Awal Pas Akan Meninggalkan Pakatan Rakyaat???

Semasa sidang video, penafian oleh Wan Azizah terhadap penglibatan Anwar dalam klip video lucah tempohari, tiada panglima-panglima besar Pas yang kelihatan.


Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali dikatakan mengatakan bahawa, "Dia berasa “pelik” mengapa Azmin Ali pulak yang dilihat sangat tertekan dalam kes klip video lucah yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang dan bukannya tuan punya diri iaitu Anwar Ibrahim?

Artikel penuh klik sini.


Komen Isac;

Yelah... Nak kata rupa Azmin ada mirip-mirip macam Anwar... Pun jauh panggang dari api.. Jadi, mengapa beliau perlu lebih tertekan berbanding Anwar yang dilihat berkelakuan seperti biasa dan menafikannnya perkara tersebut dengan gaya yang selamba. Seperti biasa jika perkara-perkara buruk yang dikaitkan dengan dirinya Anwar pasti akan mengatakan itu semua adalah konspirasi UMNO/BN...

Beliau langsung tak bersalah...Yang Jijik, busuk dan jahat semua adalah kerja UMNO/BN...

Adakah keberanian Datuk Mustafa Ali mempersoalkan tingkah-laku Azmin kerana Pas sememangnya telah muak dan jelak dengan tingkah-laku orang no. 2 PKR tersebut?

Adakah ini menandakan bahawa "kerjasama" mereka bakal berakhir???


1 comment:

  1. yeah..

    itu yg sebaik nya

    keluar saja dari pakatan

    kembali kpd agenda asal

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3