bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Apr 2011

Motif Sebenar PKR di Sarawak Terbongkar???


Patutlah PKR beriya-iya mahu meletakkan lebih ramai calon di DUN Sarawak... Rupa-rupanya mereka mahu menguasai negeri tersebut bermula dengan menguasai jawatan KM dan seterusnya "merompak" ekonomi negeri "terkaya" di Malaysia???.

Lihat sahaja di Selangor... Sesetengah kegiatan parti juga dibiyayai oleh kantung kerajaan negeri.

Kepada rakyaat negeri Sarawak, mengapa perlu berikan kuasa kepada parti dari Semenanjung, sedangkan parti-parti peribumi Sarawak boleh mentadbir negeri dengan baik?

Yang masih tidak sedar adalah Pas!!!

Walaupun calon-calon PKR memerlukan ikhsan jentera  dan penyokong-penyokong Pas untuk menang tetapi ianya langsung tidak dihargai...

Buktinya cuma 5 kerusi DUN yang diperuntukkan untuk Pas bertanding di Sarawak...

3 comments:

  1. PAS dah setaraf puak pencacai mengangkat najis dap dan pkr ....

    ReplyDelete
  2. sampah pun ada harga...PARTI PAS, kalau boleh dilempo je dalam sungai...gabung pun jadi balaci buat ape...

    ReplyDelete
  3. mmg itulah tujuan sebenar pkr. menakluk sarawak. kmudian keuntungan dan wang rakyat sarawak digunakn untuk membuncitkn perut2 ahlinya dgn makanan yg mahal2 dan bilih di hotel. malang sekali juga, kekayaan dan wang rakyat sarawak tidak mustahil akan digunakn untuk bayar gaji yg tinggi dan elaun2 yg tidak munasabah mahalnya kepada kroni-kroninya... akhirnya yg rugi rakyat sarawak yg diperbodohkan. Selamatkan Rakyat Sarawak dari penipuan dan perangkap anwar dan PKR & DAP!!!

    -wau

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3