bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Apr 2011

Gempar lagi!!! Video Seks "Ketua Pembangkang" Sah Tulen???

Published: Jumaat April 1, 2011 MYT 12:38:00 PM


Ketua Polis Negara Sahkan Video Seks Tulen

KUALA LUMPUR: Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar mengesahkan bahawa rakaman video yang dikatakan melibatkan seorang pemimpin pembangkang adalah tulen.

Bagaimanapun beliau enggan mendedahkan identiti individu dalam klip video berkenaan.

Pada 21 Mac lalu trio Datuk T trio melibatkan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah; Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuaib Lazim dan bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik yang merupakan dalang di sebalik rakaman itu mendedahkan kewujudan video tersebut kepada media.

Langsung tidak kedengaran daripada Pakatan Rakyaat untuk menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat identiti "pelaku" dan ketulenan video lucah berkenaan.....

Inikah yang dikatakan mengamalkan Islam secara berpilih-pilih?





Komen Isac;

Persoalannya sekarang, adakah benar "pelaku" seks lelaki tersebut adalah ketua pembangkang???

Selama ini jika segala perkara aib yang melibatkan pemimpin-pemimpin Umno/BN walaupun tanpa bukti-bukti fizikal dan empat saksi, Pas/PKR telah mengeluarkan fatwa bahawa wajib dihebahkan kepada umum kerana kononnya pemimpin-pemimpin ini menzalimi rakyaat dan perlu dijatuhkan... Maka hebohlah sesi ceramah mereka mengaibkan pemimpin-pemimpin ini!!!
Tetapi apabila terkena kepada batang hidung dan sekutu mereka sendiri.... Mereka sebaliknya diam membisu dan ramai pula yang mempertahankan mereka yang terlibat?

Soalan penulis, adakah hukum Islam cuma hanya perlu dikuat-kuasakan sacara berpilih-pilih??? Sesuai guna dan jika "membebankan diri sendiri dan sekutu" tak payah pakai???

Terhadap Umno/BN mereka (Pakatan) dibolehkan menuduh dengan sesuka hati dan membelakangkan hukum agama???

Bukan kah itu juga termasuk dalam kategori memfitnah???







1 comment:

  1. Video jer tulen tapi pelakon tak pasti lagi. Jangan serkap jarang, nanti tak pasal2 tanggung dosa tuduh orang yang bukan sebenar lakukan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3