bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Apr 2011

Bagaimana Jika "China Doll" ini Anak Gadis Anda??? Anda Akan Hanya Berpeluk Tubuh???



Jika "China Doll" ini adalah anak gadis anda, pastinya anda mahukan bukan sahaja dia "diselamatkan" dari lembah pelacuran, tetapi pasti anda juga mahukan lelaki yang terlibat terutamanya jika beliau adalah seorang pemimpin yang disegani tidak akan lagi boleh berbuat sesuka hati meniduri mana-mana gadis tanpa ikatan.

Jika pemimpin sebegini dibiarkan lepas bebas, mungkin habis anak-anak gadis di Malaysia ini bakal menjadi mangsa nafsu serakah beliau.

Pelacur juga perlu diselamatkan jika tidak, akibat ramainya lelaki hidung belang ianya akan menjerumuskan lebih ramai gadis-gadis kekancah ini.

Jika dahulu heboh kerana kononnya polis "mendera" gadis Cina Tanah Besar Cina untuk ketuk ketampi dalam keadaan bogel, sehingga pembangkang mahukan pihak polis memohon maaf kepada kerajaan Tanah Besar Cina, mengapa dalam kes ini DAP tidak berminat untuk mengetahui identiti lelaki yang telah melanggan pelacur yang dipercayai rakyaat negara Cina itu???

Adakah ini secara tak langsung mengesahkan khabar-khabar angin bahawa lelaki pelaku seks ini adalah pemimpin pembangkang???

2 comments:

  1. asal gambar ....ko punya clear kalau ada kongsi la video tu

    ReplyDelete
  2. kemana pergi theresa cock Ahli parlimen seputeh...betina ini tidak pernah didakwa kerana memilikki dan menayangkannya video bogel...apa kata betina ni terhadap dsai yang berzina dengan china doll..ada betini bangga kerana china doll menjadi pilihan dsai atau adakah betina cina ni menjadi ibu ayam kepada pelacur tersebut yang membekalkannya kepada DSAI dengan tujuan memerangkap dsai.....siapa tahu ini perancangan masyarakat cina dalam PKR yang memperalatkan dsai....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3