bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Sept 2010

Siapa Yang Fitnah Siapa??? Bolehkah Orang Kafir Menyembelih atau Memakan Daging Korban???



Siapa yang fitnah siapa? Untuk kepastian Klik sini.

Blog Pas yang keluarkan posting ini klik sini. Yang menghairankan penulis blog tersebut hanya menuduh Umno tetapi tidak menglinkkan blog yang berkenaan.


Komen Isac;

Sekiranya umat Islam telah menjadi semakin liberal, perkara di atas mungkin akan berlaku... Jika nama "Allah" bakal boleh digunakan di tokong-tokong, gereja-geraja, kuil-kuil dan biara-biara, apakah mustahil nanti akan ada orang bukan Islam juga meminta "sebahagian" daripada daging-daging korban atas dasar hak sama-rata? Ataupun mereka yang mungkin   mahu mengeluarkan binatang korban dan membuat sembelihan?

Jangan lupa, baru-baru ini wang zakatpun telah ada suara-suara sumbang yang mahu "membolotnya"...dan digunakan untuk semua kaum!!!!!

1 comment:

  1. orang yang semacam ni selagi ada nyawa selagi itu dosa nya bertambah, nama je islam al-quran dan sunah tidak pernah di hayati.
    rasa rasa nya mengucap dua kalimah syahadah pon mungkin dia tak tahu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3