bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Sept 2010

Perkasa - Cadang "ISA" kan Mereka Yang Hina Islam Sebelum Terlambat!!!

Perkasa sokong PM, usah persoal kontrak sosial
 
SHAH ALAM – Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali menyatakan sokongan penuh terhadap kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mengingatkan semua pihak agar tidak mempersoalkan Perlembagaan negara dan kontrak sosial.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas berkata, terdapat sebilangan pihak yang sengaja mempersoal Perlembagaan dengan memutar belitkan slogan 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri itu.

“Perkasa akan mempertahankan Perlembagaan sehingga titisan darah terakhir. Terdapat segelintir pihak melabel Perkasa rasis sedangkan pihak yang sering mempersoalkan serta menghina Perlembagaan tidak pula dikatakan rasis,” katanya, semalam.

Pada masa yang sama, Ibrahim turut mendesak Perdana Menteri agar bertegas dengan melaksanakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) terhadap mereka yang menghina agama Islam.

“Tindakan melalui suruhanjaya komunikasi atau mahkamah hanya akan mengambil masa yang lama. Sebelum nasi menjadi bubur, ISA adalah jalan terbaik. Ia cepat dan mampu mengelakkan keadaan menjadi bertambah buruk,” katanya.

.
Komen Isac;

Penulis sangat bersetuju dengan cadangan PERKASA tersebut... Jangan dibiarkan "sel-sel yang dijangkiti barah" ini turut merosakkan sel-sel sihat yang lain!!! Cegah sebelum -parah!!! Malaysia perlu diselamatkan daripada anasir yang tidak bertanggung-jawab.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3