bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Nov 2009

UMNO/BN Telah Benar-benar Berubah?


PRIHATIN... Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah (dua kiri) menyampaikan sumbangan makanan kepada mangsa banjir di Kampung Kuar, Mukim Tajar di sini, hari ini. Bantuan itu bagi meringankan beban mangsa yang belum berpindah ke pusat penempatan sementara. Ahmad Bashah yang juga Ketua UMNO Bahagian Alor Setar selaku Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bakar Bata turut melawat mangsa banjir di Kampung Pisang, Kampung Pulau Binjal dan Kampung Alor Sekawan. Ahmad Bashah berkata, mereka yang berpindah ke pusat penempatan mangsa banjir dan mendaftarkan nama melalui Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) akan menerima bantuan makanan, selimut dan bantai termasuk bantuan ikhsan daripada Lembaga Kemajuan Wilayah Kedah (KEDA) selepas ini. --fotoBERNAMA
Jika antara sebab kekalahan Umno/BN pada PRU 12 yang lalu dikatakan kerana telah "tidak mengindahkan" rakyaat terutamanya di dalam peristiwa banjir besar yang melanda negara sekitar tahun 2006. Kini nampaknya perkara tersebut telah menyangkit kepada kerajaan Pakatan Pembangkang. Sebaliknya Umno/BN dilihat lebih perhatin terhadap nasib rakyaat jelata, walaupun di sesetengah negeri, mereka bukannya kerajaan yang memerintah.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3