bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Nov 2009

Sifat "Kiasu" - Tetap Mahu Pulang Ke Malaysia Walaupun Secara Haram ,Tetapi Tetap Engan Minta Maaf!!!

Dipetik Dari Malaysiakini
Hajat terakhir Chin Peng
Low Chia Ming

Nov 29, 2009 2:18pm



"Saya tidak ada niat lain. Saya berharap dapat pulang untuk berdoa untuk ibubapa dan saudara saya yang sudah pergi. Itulah pengharapan saya selagi masa masih ada,” katanya.Chin Peng berkata beliau bersedia untuk bertemu dengan Datuk Seri Najib Abdul Razak berhubung perkara itu apabila perdana menteri melawat selatan Thai bulan depan.Bagaimanapun, Chin Peng, yang berasal dari Sitiawan, tidak bersedia untuk memohon maaf di atas perjuangan bersenjatanya.Ditanya sekiranya beliau sedia menimbang berbuat demikian sebagai 'tiket' untuk pulang, beliau termenung sejenak dan dengan tegas berkata 'Tidak'.
Artikel penuh sila layari link;
Komen Isac;
Satu lagi contoh sifat kiasu...... Sememangnya kesebaran kita sentiasa diuji dan perasaan kita diinjak-injak. Bagi penulis dia (Chin Peng) boleh dibawa pulang jika dia sedia untuk dibicarakan di Mahkamah, itupun jika beliau mempunyai kad pengenalan Malaysia? Jika tidak tak perlu dilayan...

2 comments:

  1. komunis punya pasal, satu negara huru hara...

    ReplyDelete
  2. Salam Isac, macam mana komunis ini boleh mengaku Malaysia tanah air dia....... kenapa tak mahu balik ke tanah besar Cina ?

    Ini menandakan komunis ini sengaja hendak membuat lagi kekacauan dalam negara....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3