bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Nov 2009

DSAI Bela Azmin - Kalau Tak Salah Mengapa Nak Takut? Serahkan Sahaja Kepada Pihak Berwajib.


Dipetik dari mStar Online
Ahad November 15, 2009
Anwar Pertahan Azmin Berhubung Dakwaan Pembelian Saham




SHAH ALAM: Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertahankan naib presiden parti Azmin Ali yang didakwa terlibat dalam pembelian saham mencecah RM8 juta dengan dua individu lain yang dibangkitkan pengerusi Yayasan Pembangunan Belia India Malaysia S.A. Vickneswaran.

Anwar berkata siasatan berkenaan dakwaan itu telah dibuat pada 1998 di mana Azmin telah ditahan dan kemudian dibebaskan. "Azmin pun sudah mengeluarkan kenyataan menafikan dakwaan itu dan akan ambil tindakan. Kita kena bezakan antara fakta atau fitnah, saya tidak tengok dokumen itu tapi saya tahu sebab siasatan telah dibuat sejak awal dan tidak ada tindakan, bahkan dilepaskan," katanya.

Artikel Penuh Sila Layari;
Komen Isac;
Sayang betul DSAI pada Azmin ya... Ya lah... Kalau tak salah, kenapa harus takut? Kalau dahulu dah disiasat dan didapati tidak bersalah...Kalau sekarang disiasat lagi, esok, lusa dan bila-bilapun pasti akan didapati tidak bersalah...Bahkan kalau ikut undang-undang, pendakwaanpun tidak boleh dibuat untuk kes yang sama, kecuali ada penemuan bukti baru. Adakah diperolehi apa-apa bukti baru?
Hah kalau yang itu, DSAI sendiri pun telah mengaku bahawa dia sendiri belum melihat dokomen-dokumen yang dibangkitkan oleh pengerusi Yayasan Pembangunan Belia India Malaysia, S. A. Vickneswaran. Kalau macam itu bagaimana pula DSAI boleh begitu pasti ya?...Hairan...hairan....Atau DSAI ini pun ada ilmu ahlul nujum macam Tuan Lawyer Manoharan jugak ke?

2 comments:

  1. Salam bro, mana ada perompak mengaku akan jenayah mereka...... begitu juga dengan perompak dalam PKR ini........ dahlah perompak, dayus pulak tu.....

    ReplyDelete
  2. SLM BRO..DGR KATE AZMIN NAK CABUT LARI PEGI HAJI!..NAK DOA KT DEPAN KAABAH MINTAK DI LEPASKAN BALA ATAS PERBUATAN SONGSANGNYA KE ATAU SAJE NAK LEPASKAN DIRI MCM RPK? KEHKEHKEH>

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3