bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Nov 2009

DSAI Angkat Bendera Putih Ajak DSN Berdamai?



Rileks sekejap ….di celah-celah kehangatan sidang Dewan Rakyat di mana para ahli parlimen pembangkang sedang berentap dengan ahli parlimen BN,suasana di bilik rehat ahli parlimen pula riuh dengan gelak ketawa.Waktunya jam 5 petang Selasa.Mungkin ramai yang terperanjat melihat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sedang bersembang mesra dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.Mereka disertai oleh Datuk Seri Nazri Aziz.Ini adalah kali pertama mereka berdua bersembang dalam suasana santai sejak sekian lama. Najib singgah seketika di bilik rehat berkenaan sewaktu menghadiri sidang Dewan Rakyat.Kebetulan Anwar ada dalam bilik itu sedang bersembang dengan Nazri dan Najib terus duduk menyertai mereka.Kedua mereka antara lain imbas kembali nostalgia zaman dalam pergerakan Pemuda UMNO dulu.Ramai di kalangan ahli parlimen terpegun melihat sifat jiwa besar Najib dalam hal ini - 17/11/2009


Itu cuma harapan penulis dan pastinya kebanyakkan rakyaat Malaysia pun mempunyai impian yang sama. Telah terlalu banyak masa, keringat, perhatian, wang ringgit dan masa depan rakyaat yang telah dipertaruhkan untuk berpolitik yang tidak kunjung tamat ini. Adakah ianya berbaloi? Adakah kita perlu pertaruhkan dan gadaikan semua yang kita ada?

Sumber Agendadaily;



http://www.agendadaily.com/cms/index.jsp

2 comments:

  1. Isac, kenapa Anwar belum keluar perang dah nak angkat bendera putih...... istihar perang baru je dia mulakan........ ke saja nak pujuk-pujuk supaya jangan dimasukkan ke Sungai Buluh ?

    ReplyDelete
  2. Salam YG,

    Terimakasih kerana menjadi pengunjung setia bumiyang. Walaupun kita sehaluan, tetapi ada komen2 YG yang terlalu pedas terpaksa kawan "bekukan" harap, YG tidak berkecil hati.

    Melayu/Islam Mesti Bersatu!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3