bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Nov 2009

Dr. Porn Bantu "Larikan" RPK ?


Menurut blog "Adi Jagat Putra" Raja Petra ak RPK melalui laluan haram ke Thailand dan dari sana beliau menaiki pesawat ke Melbourne.
Kalau pada pendapat penulis ianya tidak menghairankan, kerana tentu sekali beliau mendapat pertolongan dari sekutu mereka di sana, jangan Dr. Prontip sudahlah...Sememangnya kawalan disempadan kita pun tidak begitu ketat. Kalau di Sungai Golok senang sahaja nak menyeberanginya. Penulispun pernah melalui pos Bukit Kayu Hitam tanpa pasport.
Berkenaan dari Thailand menuju ke Melbourne pula, undang-undang negara tidak membenarkan seseorang warga negara mempunyai dua (2) kerakyaatan dalam sesuatu masa, RPK yang ibunya orang Wales pastinya tidak ada sebab untuk memiliki pasport Australia. Memang pelik bukan? Tetapi untuk mendapatkan cop imigresen Thailand pada pasport kita sememangnya mudah iaitu semurah RM 2.00.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3