bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Nov 2009

Andai Dr. Asri Menganggotai Parti PAS.


Mungkin ada baiknya juga Dr. Asri, bergabung dengan PAS. Tentu dengan idea-idea barunya, PAS akan kembali diperkasakan. Selama ini pun beliau dilihat bersetuju dengan idea "kerajaan perpaduan" Siapa tahu dengan menganggotai PAS, barisan pemimpin-pemimpin yang pro kepada idea "kerajaan perpatuan" akan dapat diperkuatkan lagi! Malah beliau pernah dikatakan mengeluarkan pertanyaan keras kepada PAS, "Sila tunjukkan mana-mana dalil-dalil di dalam Al-Quran yang menolak perpaduan ?". Iaitu apabila PAS dilihat menolak mentah-mentah idea "kerajaan perpaduan".
Beliau yang selama ini tidak segan silu, untuk menegur samada pakatan pembangkang mahupun UMNO/BN jika melakukan kesilapan, dilihat dapat diterima oleh kebanyakkan rakyaat Malaysia terutamanya yang berketurunan Melayu/Islam.
Sama-samalah kita harapkan dan doakan yang terbaik untuk keselamatan dan kemakmuran negara dan rakyaat, terutamanya beragama Islam, Amin.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3