bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Oct 2009

Pakatan Pasang Poster Apa Pun Boleh - Umno/BN X Boleh. Itulah "Keadilan" Pakatan..

Mereka Memfitnah BN Boleh..... Dah Terbukti Ke Mendiang Teoh tu Dibunuh BN? Yang Jelas Mendiang Adalah Saksi Dan Terlibat Di Dalam Kes Penyelewangan Wang Peruntukan Pembangunan Rakyaat. Bukankah Kematiannya Menguntungkan Ean Yong & Ronnie Liu ?



Ini Entah Apa Pulak Dakyah Mereka Letak Gambar Isa. Bahasa Cina Eden Tak Faham.




Ini Apa Hal Pulak? Pakai Serban Tapi Sepit Gambar Mendiang Teoh. Sepatutnya Dia Tanya Ean & Ronnie Liu.




Salahkah Poster Ini - Jika BN Di Bawah Pak Lah Tidak Menyuntik RM 7 Billion di Kelantan, Adakah Kita Akan Melihat Pembangunannya Seperti Hari Ini. Jambatan Baru, Universiti, Pelebaran Jalan Dll ? Mana Pembangunan Pas?



Salahkah Poster Ini ? Mengunakan Anak-anak Kecil Untuk Menagih Simpati Politik ?





Salahkah Poster Ini? Tidak Benarkah DSAI Adalah Dalang Demonstrasi Jalanan? Siapakah Yang Menyebabkan Demonstrasi Jalanan Pada Tahun 1998 & 1999 ? Mereka Cuba untuk Menjahanamkan Imej Negara. Ekonomi Negara, Membuat Huru-hara.

2 comments:

  1. Biasa laa pabila penyokong mereka buat kerenah kata tu bukan ahli pas sebab baju pas boleh dibeli dikedai..yang tidur kat jalan dan yang jadik samseng jalanan pun bukan orang pas sebab orang pas ni nombor ahli dan lambang bulan tu tercetak didahi...

    ReplyDelete
  2. Salam Bro, Macam legenda Hakim Bao/Bao Chen kat negeri China yang terkenal tu....

    Dia hakim yang adil dan hebat. Muka dia ni hitam berbanding orang China yang lain. Satu lagi, kat dahi beliau ada tanda bulan sabit...Agaknya Islam lah tu...Org Pas mcm tu ke?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3