bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Sept 2009

Pas Tolak Musa Hassan Sebab Mahu "Meliwat" Keselamatan Negara?


PAS: Jangan lantik semula Musa
Sep 1, 09 12:56pm



PAS memohon campur tangan Yang di-Pertuan Agong supaya menolak pelantikan semula Tan Sri Musa Hassan sebagai ketua polis negara pertengahan bulan ini. Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar berkata, baginda sebagai pemerintah tertinggi negara mempunyai kuasa penuh dalam perkara itu.


Gesaan itu dibuat ekoran peningkatan kadar jenayah yang gagal dibendung dan muncul dakwaan terbaru bahawa wujud penglibatan kongsi gelap dalam mengatur kenaikan pangkat pegawai polis.



Komen Isac;


Maaf kerana menggunakan perkataan yang "busuk" dalam bulan puasa RAMADHAN, selain mencari rating/pembaca perkataan tersebut mungkin ada benarnya.


Lihat betapa amannya Jalan Tengku Abdul Rahman tanpa demonstrasi jalanan yang didalangi oleh Pas dan Pakatan Pembangkang. Pas menolak Tan Sri Musa kerana kepentingan agenda mereka.
Mudah-mudahan DYMM Seri Paduka Baginda YDP Agong tidak tunduk kepada tekanan Pas ini. Lihat sahaja transformasi yang telah Pas lalui sejak kebelakangan ini....
Atas nama kuasa semuanya pun boleh.....Islam ke mana kuasa ke mana...Yang untung adalah PKR dan DAP....Bagaimana sebuah parti Islam tunduk dibawah telunjuk DAP dan berketuakan Pemimpin yang sedang dibicarakan atas dakwaan salah-laku seks di luar tabii.
Memang betul pemimpin tersebut belum didapati bersalah, tetapi apa akan jadi kepada Pas jika pemimpin tersebut kelak didapati bersalah dan lengkap dengan bukti-bukti kukuh?
Kepada saudara Mahfuz bangkitlah dari lena mu yang panjang...

1 comment:

  1. isac... maaf dipinta seandainya aku melakukan silap dan salah dan berilah Datok Musa tangkap aku untuk mengadili jenayah yang aku lakukan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3