bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Aug 2017

Sah DAP Komunis Yang Menyelinap Ke Dalam Parti Politik???

DAP = Komunis???

Sekali lagi mereka cuba utk memutar-belitkan fakta. Cuba utk mengherokan Chin Peng dan menjadikan seorang anggota 136 Force (Tun Razak) sebagai pengkhianat.

Mungkin Nga X pernah menonton filem perang dan secret agen di mana ada masanya kita perlu  menyamar utk mendapatkan Maklumat. Memandangkan Tun Razak sebenarnya adalah anggota 136 force sudah pasti penglibatannya dlm tentera Jepun hanyalah merupakan salah satu misi pengintipan.

Cuma Nga yg cuba merosakkan imej Tu Razak terlupa tindakannya memburuk2 kan Tun Razak sebenarnya menyebabkan perangsangka orang terhadap DAP selama ini bahawa ianya merupakan sayap PKM Dalam politik, dilihat ada benarnya.

Sumber link; https://aidcnews.wordpress.com/2017/08/07/nga-kor-ming-bela-chin-peng-sebagai-hero-fitnah-tun-razak-sebagai-pengkhianat/

1 comment:

  1. Nga ke.. Ngeh ke..dia orang sekolah cina.. memang indoktrinasinya chin peng adalah hero.. elok kena hukum tembak aje cina DAP.. dah lah 13 Mei 1969 punya sakit pun tak hilang lagi.. ni nak buat hal lagi.. ade pulak Melayu talibarut dan barua turut jadi pengkhianat bangsa.. bila la nak jadi 13 May yang versi 2.0.. nak ajar sikit cina dan melayu pengkhianat bangsa nie...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3