bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jun 2016

Peliwat Kini Boleh Menjadi PM Malaysia - Kata Tun M???

Tuduhan peliwat tu....sebenarnya selain Mat Sabu dan Mendiang Karpal Singh yang cakap dulu....

Tun M lah yang orang yang mengambil tindakan terhadap DSAI.

Kena pecat dari UMNO, jawatan TPM, Menteri Kewangan, rumah kena serbu....kena tangkap....Kena tumbuk mata lebam....Pernah dituduh talibarut asing???

Adakah sekarang ni, Tun M mengaku bahawa....Apa yang dilakukan ke atas DSAI tu dulu semata2 untuk menyingkirkan "pesaing" ???

DSAI bukannya peliwat sebagaimana yang telah 2 X dibuktikan di mahkamah???

Jika benar begitu....Tidak kah mungkin...segala tuduhan salah laku dalam 1 MDB ......yang dikaitkan ke atas DS Najib juga cuma satu fitnah????

Apa pula selepas ini???

Adakah DS Najib juga bakal dituduh sebagai peliwat dan pengamal seks bebas???

Sekadar bertanya sebab modus operandi terhadap DSAI jika ianya satu fitnah dilihat begitu berjaya....

Sumber klik sini. 

9 comments:

  1. Anwar Ibrahim kini menjajani hukuman, tidak salah dia jadi PM,menteri ke jika di takdirkan. Sekarang perasuah,pembohong,pencuri boleh jadi pemimpinkan..kan..

    ReplyDelete
  2. Saya tidak lagi bermusuh dengan Anwar. Itu semua di masa lalu..
    Straight to da point apa tun cakap..

    Skrg ni yg penjarakan anwar adalah najib..

    Blogger tak perlu olah mcm anwar ni kena aniaya..

    ReplyDelete
  3. Pencuri,pembohong,perasuah pun boleh jadi pemimpin sekarang ni..Anwar sedang menjalani hukuman penjara..

    ReplyDelete
  4. Peliwat jadi pemimpin?????
    Patutlah pengikut kaki fitnah....

    ReplyDelete
  5. Mahathir... berlapang dada dgn Anwar..ini tanda baik.. Olih kerana Anwar bermasaalah dan terpenjara ...azizah tg memang hanya boneka kalu tidak Maskot..begitu juga pemimpin Anwarinas..yg kurang matang dalam politik..Maka penyukong yg perlu pemimpin ..maka Mahathir lah pilehan tepat..bagi penyukong dan ahli ahli PKR.. Biar lah Anwar selesaikan masaalah dgn Azizah serta seluruh keluarganya..usah diganggu..ketenangan dia sekeluarga...

    ReplyDelete
  6. Susah susah kita pileh Mahfuz aje jadi PM..selesai..malah Kerajaan boli jimat belanja...Dia tak perlu pergi keluar Negara..dan berbelanja...sbb tak tau cakap omputih..Dia pemimpin yg bijak menujum..pergi KKangsar ..tak perlu berkempen sbb dah tau akan kalah..jadi dia ke KK untuk lahap durian..Semua kerjanya..selesai..durian habis...hati girang..

    ReplyDelete
  7. Assalam Bro,aku tak peduli semua itu.Cuma aku ingin Najib disingkirkan dari jawatan Presiden UMNO dan seterusnya menyelamatkan UMNO dari kemusnahan.Hidup UMNO.......Buang Najib.....

    ReplyDelete
  8. Tetapi kalau perasuah, pembohong, pencuri terbukti bersalah misalnya dgn keputusan mahkamah tetap tak boleh jadi PM...he he

    ReplyDelete
  9. geng minion TunTahik menyalak2 xhbis lg.. bukti kjhtn TunTahik mnjatuhkan Anwar semata2 konspirasi politik diakui TunTahik sendiri.

    Jd kes 1mdb pun sama kdudukannya.. hnya perkakas jht TunTahik utk jatuhkan Najib.
    zmn moden mcm ni ada org percaya lg sifat munafik mahaTunTahik.. kasihan golgn ini

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3