bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 May 2016

Demi Putrajaya Sanggupkah DAP Jilat Ludah Dia Balik???


Jelas, PAS bukanlah tandingan PAS. 

Pastinya DAP pun sedang berkira2 nak "tackle" balik PAS. 

Apa nak di hairan kan... Mereka ni memang muka X malu....Asal dapat ke Putrajaya....

Dalam pemilihan CCC/pemilihan pucuk pimpinan DAP pun mereka guna taktik kotor....

Siapa yang X sokong mereka X dipanggilnya untuk mengundi...

Dah memang perangai mereka macam tu....

PAS yang Islam ni kalau X serik2 jugak..... Tak tahu lah nak cakap apa....

Takkan lah sampai sangup menggadaikan kepetingan agama dan bangsa....demi untuk berkuasa???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3