bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Feb 2013

Mahathir Sepatutnya Biarkan Pas Terjun Dengsn Labu-labunya, Biarkan, biarkan - Salahuddin

Politik - Sinar Harian

“Kenapa Tun Dr Mahathir nak peduli hal rumah tangga orang lain, Pas tiada niat untuk tinggalkan PR, kita sudah sepakat dengan ikatan itu dengan dasar bersama sejak 2008 lagi.

“... apa yang dikatakan oleh bekas perdana menteri itu hanyalah khayalan beliau sendiri, iltizam kita hanyalah untuk menghadapi BN pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti,” katanya yang dihubungi Sinar Harian Online, hari ini.

Salahuddin juga menyifatkan hubungan Pas, DAP dan PKR pada masa ini sangat baik dan tiada keperluan bagi Pas untuk meninggalkan gagasan itu.“Kita bina hubungan (tahaluf siyasi) ini dengan baik dan kami yakin tidak ada yang perlu ditakutkan tentang kerjasama ini,” ulasnya.

Komen Isac;

Selalunya cuma orang yang bongkak ataupun bodoh sombong yang berperangai sebegitu.

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. salahuddin bengong ke cerdik ? yang hang selama ini naik pun kerana dok campurtangan dalam politik bn la. itu tak kena, ini tak kena, yang paling sialnya buat fitnah sana sini. itu bukan campurtangan politik. dasar hipokrik, yun komen sikit dah nak melenting. aku nak tanya? apa yang tak kata kat tun tu selama beliau menjadi PM. hang lah diantara manusia yang akan tunggu tun di alam barzah kelak untuk meminta maaf.

    ReplyDelete
  2. salahuddin tu perasan dirinya hebat mempertahankan PAS..hakikatnya membiarkan PAS seperti si luncai dgn labu-labu lalu hanyut dibawa ombak ganas. PAS terkial2 tak ada sapae dalam Pakatan Haramjadah nak menolong PAS yng terus hanyut...

    HANAFI VALE.

    ReplyDelete
  3. Salahuddin tu memamgn la mangkuk bin aynu. Tun bagi mnasihat dekat YB Mudadari PAS supaya jangan jadi bahalol bin tolol. DAP dok hiona ISLAM PAS menjunjung tinggi. Nasah perjuangkan perpaduan dikalangan umat Melayu, PAS pecat dia dari majlis syour hampa. Pasal salahuddin mangkuk tak tahu apa la orang rua ni dok bagi nasihat. banggang dengan sitanggang.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3