bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Jul 2012

Pesara Pegawai Tinggi Menyertai Pas, Sebab Insaf Atau Sebab Kecewa?


Komen Isac;

Kalau dilihatkan kepada pemimpin2 politik BN yang menyertai Pakatan malah Pas pun, mereka ini adalah terdiri daripada mereka yang "kecewa' kerana samada "diketepikan" ataupun ada "benda" yang mereka mahukan tidak diberikan oleh pucuk kepimpinan.

Rasanya tak payahlah penulis mahu berikan contoh, lihat sahajalah disekeliling anda... Pastinya para pengunjung akan mendapati apa yang penulis katakan terbukti benar.

Begitulah juga halnya dengan para artis yang menyertai Pas mahupun Pakatan, rata2 mereka yang menyertainya apabila populariti telah suam-suam kuku.... Pernah ditangkap khalwat mahupun mempunyai rekod peribadi yang buruk. Walaupun mungkin bukan semua, tapi majoritinya begitu.

Jestru tidak menghairankan sekiranya para pesara pegawai tinggi kerajaan ini juga mempunyai trend yang sama ataupun mereka sememangnya penyokong Pas/Pakatan sejak masih menjawat jawatan dalam kerajaan. Bukan sesuatu yang menghairankan dan ini lah buktinya demokrasi sememangnya diamalkan di negara ini.

6 comments:

  1. alhamdulilah.... nasib baik ade PAS, senang jugak nak buang hamPAS dan sampah sampah ni....

    ReplyDelete
  2. PAS ibarat Tong Sampah untuk diisi oleh mereka-mereka pesara kerajaan yang kecewa.

    ReplyDelete
  3. parti apakah yg paling sesuai untuk menempatkan sisa2 buangan dan dah tak boleh pakai? hammmmm......PAS

    ReplyDelete
  4. setuju sgt..kebanyakkannya yang kecewa..tak dapat projek..ada pulak tu yng jual enjin kapalterbang...lingkup kerajaan BN dibuatnya...biarkan luncai terjun dengan labu2nya

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya mereka nak balas dendam terhadap pemerintah yang pernah memberikan mereka makan, kesenangan, kemewahan, salahguna kuasa dan rasuah....mereka itulah yang mencalarkan imej kerajaan yang memerintah dan selepas bersara mmerekalah juga yang melalak pasal bab rasuah, salahgunakuasa.....track rekod mereka bukanlah elok sangat...tapi atas prinsip ketua...semuanya baik dan betul, walaupun salah dan tak betul...tak boleh faraqah...langgar disiplin ataupun etika kerja [akujanji].....

    ReplyDelete
  6. Mereka ini umpama Anjing yang mengigit tangan tuan yang memberi nya makan

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3