bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Jun 2012

Debat Saifudin Vs Salahuddin



Ramai yang tunggu nak tengok Debat Sinar Harian Selasa malam antara Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Saifuddin Abdullah dan Ahli Parlimen PAS Kubang Kerian Salahuddin Ayub.

Debat bertajuk “Demonstrasi Jalanan: Meruntuh Atau Mengukuh Demokrasi" agak mencuri perhatian termasuk oleh orang UMNO sebab selama ini ramai merasai Saifuddin sebagai pemimpin populis yang suka menentang arus dalam parti.

Artikel penuh klik sini.

3 comments:

  1. Din Puduraya bolih digelar Din Pedih Mata. Dlm debat sikit2, gas pemedih mata, sikit gas pemedih mata. Takde cite lain. Lagi asyik ajak org BN masuk PR. Takde kelas langsung...malu lah saya pemimpin saya cakap karut je dlm debat tu.

    ReplyDelete
  2. ape kelas la org PAS nak masuk debat... mcm budak sekolah rendah je... yelah..klu dah biasa jadi lembu disuruh baring atas jalan atau ditarik hidung...

    ReplyDelete
  3. Berdebat pasal baik buruk Berdemo.Sudahnya melalut lari tajuk.pendapat orang alin tak amhu terima.Buka mata buka minda akibat asyik berdemo banyak negara negara asia barat sudah tergadai kepada Yahudi.Kenapa harus bersengketa sesama Muslim/Islam itu bersaudara.kembalilah kepada Allah yang satu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3