bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jan 2012

Salahuddin - Puji Hadi, Sindir Nik Aziz???


Apakah motif Salahuddin memuji Hadi kerana mahu menyindir Nik Aziz??? Kalau iya, nampaknya bukan "pro-ulamak" sahaja yang bakal disingkirkan daripada Pas, bahkan Nik Aziz yang selama ini dilihat akrab dengan puak Anwarinaz di dalam Pas juga sudah mahu mereka singkirkan gara-gara dilihat sebagai "liabiliti" kepada pakatan???

1 comment:

  1. mamat ni nak kutuk direct mampos tak berani...habis sindir2 ajelah kot kot situa bangka ni faham...tapi mamat nik aziz ni mana faham bro....tuhan dah kelam kan hati dia....dulu berapi2 mengutuk TDM suruh turun tahta...kata lepas tu dia turun....tapi sampai la ni tak turun2....tunggu lah balasan dari tuhan untuk org2 munafiq macam nik aziz termasuk penyokongnya sekali.....kebenaran hampir pasti....insyaallah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3